Pin it

sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Tunnelmallisia tuunauksia





Leivinuunissa palaa tuli ja tunnelma on uneliaan seesteinen. Takana on rauhallinen viikonloppu. Rakkaat ystäväni kävivät kylässä - olipa ihanaa saada heidät hetkeksi luokseni. Muuten olen lähinnä ulkoillut ja katsellut hömppää telkkarista. Aah, niin rentouttavaa. Muutamat tunnelmavalot olen sentään saanut vetelehtimisen lomassa esille, tässä niistä muutamat.

Rukinpyörävalot. Pelastin vanhasta rukista sen pyörän, kun ei siitä oikein muuta ehjää osaa ollut jäljellä. Sahasin rukin keskellä olevan rautaosan toiselta puolelta poikki ja kiersin pyörän ympärille valot. Tsadaa, näin kaunis tunnelmavalo oli valmis. Pyörä valoineen hehkuu kuistillamme. Henkarivalot. Kiepautin jo aikoja sitten itse tekemääni väkerrykseen valot ja kiva tuli tästäkin. Tämä valo valaiseen portaikon ylätasanteella naulakossa roikkuen.

Tunnelmallista 1. adventtia :)

4 kommenttia:

  1. Ihana on tuo teidän uuni. Rauhallista sunnuntain jatkoa teille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos - se on mahtavan kokoinen ja samalla niin tunnelmallinen :)

      Poista
  2. Voi että mua harmittaa, kun oon aika varma että meiänkin talossa on alunperin ollut puuhella tai uuni, mutta se on poistettu :( Toivottavasti saadaan sellainen joskus takaisin. Aivan ihana tuo teidän <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos - olen kyllä tuon leivinuunin suuri fani <3 Onhan se iso, mutta niin tunnelmallinen. Toivottavasti teilläkin on joku päivä sellainen.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...