Pin it

sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Syksyn tunnelmia









Mä tunnustan. Mä en ole koskaan ajatellut olevani mikään suuri syksyfani. Mutta tänä syksynä, kun olen malttanut (ja ehtinyt) pysähtyä katselemaan luonnon värejä, oon kyllä ollut ihan fiiliksissä. Upeilla keleillä on tähän toki iso vaikutus, värit ovat suorastaan hehkuneet auringossa. Kävelylenkeillä monesti merikin on ollut täysin tyyni. Näkymät ovat olleet suorastaan vaikuttavia. Okei, liputan siis syksyn väreille ja päivien kirpeille ilmoille. Sen verran ollaan syksyn kanssa kavereita.

Mutta. Syksyn mukanaan tuoma pimeys rehellisesti sanoen hieman ahdistaa. Sitä pimeyttä kun sitten jatkuu tovi. Mulla on harjoittelut sen kanssa kovasti kesken, ei olla tehty vielä sinunkauppoja. Tiedä tehdäänkö koskaan. Onhan tässä jo jokunen vuosi kauppoja hierottu. Kynttilän valossa kuitenkin tervehditään toisiamme ja yritetään pysyä hyvissä väleissä.

No niin, tästä tuli sitten pieni tarina väreistä ja loppujen lopuksi myös pimeydestä. Joskus sitä yllättää itsensä - alunperin mun piti laittaa tähän vain muutama syksyinen kuva ja se siitä.

Tunnelmallista iltaa :)

2 kommenttia:

  1. Alkusyksyn värikylläisyydestä minäkin pidän, mutta nyt tästä harmaudesta, pimeydestä ja tulevista räntäsateista, niitä inhoan! Koitetaan kestää pimeimmän ajan yli... lopulta sitä kestää vain hetken. Mukavaa alkavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitetaan kestää :) Onneksi on kynttilöitä, upottavia sohvia, pehmeitä peittoja ja lämpimiä takkoja - niiden voimalla kohti kevättä. Mukavaa alkavaa viikkoa!

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...